Precis som Fredrik på Tankar från roten skriver är det för tidigt att göra någon djuplodande analys av varför valet gick som det gick. Här följer lösa tankar från mig - utgångspunkter för diskussion snarare än ett debattinlägg.
Fortsätt läsa "Socialdemokratin efter valet"
