Kort efter mitt förra inlägg skrev bland andra Alexander Bard en debattartikel i Expressen. Ett rent sammanträffande förstås, men ett intressant sådant. Jag vill resonera lite kring en del som inte fick plats sist.
Fortsätt läsa "Ekologismen är en posthumanism"
